به گزارش یزد فردا؛ فرماندار و امام جمعه مهریز؛ روز صنعت و معدن" را به کلیه عزیزان و تلاشگرانی که در شرکت‌های صنعتی شهرستان مهریز مشغول کار و تلاش هستند تبریک عرض نموده و برای کلیه این بزرگواران عمری با عزت و تندرستی مسئلت داریم".

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"بسمه تعالی"

دهم تیرماه که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامگذاری شده است فرصت مناسبی است که به مهم‌ترین موتور محرکه‌ی اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن در ایجاد اشتغال پایدار و به تبع آن افزایش تولید ناخالص ملی و رشد اقتصادی نگاهی اندیشمندانه شود چرا که این بخش به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه نقش به‌سزایی دارد .

کشور جمهوری اسلامی ایران با وجود منابع عظیم صنعتی و معدنی توانسته است در بسیاری از تولیدات، در رده‌های برتر جهانی قرار گیرد و با اتکاء به دانش و فن‌آوری داخلی و ملی، با تحریم‌های ظالمانه برخی از کشورها بطور قاطع برخورد کند و کارنامه خوبی در زمینه تولیدات صنعتی و معدنی از خود به نمایش بگذارد.

بنا به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مد ضله به "رونق تولید"، ان‌شالله با بهره‌گیری از توان داخلی به سوی کاهش آمار بیکاری و تولید هر چه بیشتر پیش برویم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا