"علی احمدیان" بخشدار مرکزی تفت از برگزاری سومین دوره جشنواره آلبالو و فرآورده‌های آن در روز 26/04/1398 از ساعت 17 تا 21 در روستای هدف گردشگری طزرجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی تفت، "علی احمدیان" با اعلام خبر برگزاری جشنواره آلبالو در روستای هدف گردشگری طزرجان گفت: با همکاری فرمانداری و بخشداری مرکزی تفت، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دهیاری طزرجان سومین دوره جشنواره آلبالو و فرآورده‌های آن در روز 26/04/1398 از ساعت 17 تا 21 در این روستا برگزار خواهد شد.

وی بابیان این‌که خودباوری روستائیان، توسعه گردشگری پایدار و روستاگردی، برند سازی محصولات روستایی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید محصولات داخلی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید محصولات داخلی ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره است، افزود: روستای طزرجان یکی از ده روستاهای هدف گردشگری شهرستان تفت است که برداشت آلبالو در آن رونق فراوان دارد.

احمدیان تأکید نمود: جشنواره آلبالو فرصتی است تا ضمن معرفی توانمندی‌های گردشگری و جاذ‌به‌های تاریخی روستای طزرجان ارزش‌های غذایی آن نیز برای مردم و گردشگران تبیین شود.

بخشدار مرکزی تفت در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون جشنواره های متعددی در این بخش برگزارکه با استقبال خوب مردم روبرو شده است و با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته برگزاری جشنواره‌های روستایی به‌منظور تقویت صنعت گردشگری در نقاط مختلف این بخش ادامه خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا