فرماندارمیبد در جلسه ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان گفت: فضاسازی‌های فرهنگی و ورزشی در پایگاه عبادی مصلی برای استفاده بهتر از این مجموعه ارزشمند پیگیری و در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در جلسه ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان که با حضور «آیت‌الله اعرافی» امام‌جمعه، متصدیان و خدمت گزاران برگزاری نماز جمعه و خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد؛ اقدامات انجام شده در فضاسازی مصلی با نگاه خوب و راهبردی امام جمعه شهرستان را برشمرد و از دست اندرکاران و خدمت گزاران در ساخت و سازهای مصلی و نیز برگزاری نماز جمعه تقدیر کرد.

حسین فلاح افزود: سالن ورزشی مصلی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان در حال ساخت است و این اتفاق خوبی هست که فضای ورزشی در کنارپایگاه عبادی و فضای معنوی قرارگرفته است.

وی به ایجاد کتابخانه و زیرساخت‌ها برای فضاسازی‌های دیگر دراین مجموعه که 12 حدود هکتاراست، اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این موضوع نشان دهنده این است که می‌توان بسیار بهتر با همکاری نهادها و ارگان‌ها ازاین پایگاه عبادی استفاده کرد.

فرماندارمیبد مجموعه مصلی را در حال حاضر مجموعه کم نظیری عنوان کرد که نگاه مسئولین در سطح استان را به خود جلب کرده است.

مدیراجرایی مصلی بزرگ حضرت آیت الله اعرافی (ره) همچنین از خدمت گزاران، دست اندرکاران اجرایی در برگزاری نمازجمعه و خبرنگاران و رسانه‌های در پوشش خبری برگزاری آیین نماز جمعه تشکر کرد.

فرماندار میبد درپایان به برگزاری همایش جهانی یپرغلامان با حضور 800 نفر از میهمانان داخلی و خارجی و نیز پیرغلامان کشوری در ششم شهریور با نگاه ویژه استان اشاره کرد که از چندین شیکه تلویزیونی داخلی و خارجی پوشش داده می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا