همزمان با آغاز هفته دولت، نشست هم اندیشی و خبری اصحاب رسانه شهرستان بهاباد با فرماندار بهاباد در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ ظهر امروز شنبه دوم شهریور 98 همزمان با آغاز هفته دولت، نشست هم اندیشی و خبری اصحاب رسانه شهرستان بهاباد با فرماندار بهاباد در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این نشست صمیمی ضمن پاسخ به سؤالات خبرنگاران در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان به بیان عملکرد دولت در شهرستان بهاباد، پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت و برنامه های آینده شهرستان پرداخت.

"محمدمهدی خانی زاده" بزرگ ترین دستاورد دولت تدبیر و امید را خدمت صادقانه به مردم عنوان نمود و گفت: بهاباد پس از شهرستان شدن توسعه بسیار خوب و روند رو به رشدی داشته که بسیاری از آنها از جمله در بحث زیرساخت ها به راحتی برای مردم قابل مشاهده است.

وی با تقدیر و تشکر از انعکاس اخبار و گزارش عملکرد دستگاه ها و انتقال مطالبات مردم به مسئولین توسط خبرنگاران گفت: خبرنگاران در بسیاری از جلسات حضور دارند و در جریان مسائل شهرستان هستند و لذا به نوعی بازویی توانمند برای مسئولان هستند که می طلبد امید و نشاط را درمردم ایجاد کنند و مدیران را یاری نمایند.

خانی زاده ضمن روشنگری در پاسخ به سؤالات مطرح شده توسط خبرنگاران گفت: برای پیشرفت شهرستان برخی از مسائل را تا زمانی که به نتیجه نهایی نرسیده نمی شود رسانه ای کرد؛ اما آنچه لازم است افکار عمومی بدانند به اطلاع مردم می رسانیم.

وی با توجه به مباحث مطرح شده، مطالبه گرایی مردم را باعث پیشرفت شهرستان دانست و گفت: دید مردم بهاباد برای پیشرفت شهرستان بلند است و در چند سال آینده بسیاری از پروژه های زیربنایی به بهره برداری می رسد.

فرماندار بهاباد در ادامه پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را تشریح نمود و گفت: به مناسبت هفته دولت بیش از 42 پروژه با مبلغی بالغ بر 320 میلیارد ریال در شهرستان بهاباد به بهره برداری خواهد رسید.

خانی زاده افتتاح باند دوم جاده بهاباد به بافق به طول 12 کیلومتر، کارخانه کوسیلیکات سدیم آسفیچ با ظرفیت اشتغال 25 نفر که سهم بسزایی در اشتغال منطقه دارد، افتتاح هتل لاله که باعث ارتقاء جایگاه گردشگری شهرستان خواهد شد، بزرگترین زمین چمن مصنوعی روستای استان یزد در روستای کریم آباد و روشنایی بلوارهای ورودی و خروجی شهر بهاباد را از برخی پروژها عنوان نمود.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان بهاباد در تشریح پروژهای آینده شهرستان گفت: برنامه هایی که برای آینده در نظر داریم اجرا کنیم پروژه های راهبردی و اساسی است از جمله جاده بهاباد ـ دربند که به منظور اتصال کریدور شرق به مرکز و غرب کشور و برون رفت شهرستان بهاباد از بن بست می شود که امیدواریم با تأمین اعتباری که انجام شده در سه ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

خانی زاده ادامه داد: یکی از پروژه های زیرساختی شهرستان کارخانه گندله سازی بهاباد است که باعث اشتغال جوانان و پایین رفتن نرخ بیکاری می شود که امیدواریم تا سال 1400 به بهره برداری برسد.

وی همچنین گفت: برای کنگره بین المللی علامه ملاعبدالله بهابادی برنامه ریزی شده که بتوانیم در اسرع وقت برگزار نماییم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا