از دکتر پهلوانیان مدیرکل و قایم مقام و جمعی از مدیران و معاونان صداوسیمای یزد بخاطر همراهی در برگزاری هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در یزد تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم با قدردانی از میزبانی شایسته اهالی حسینیه ایران از پیرغلامان گفت: برگزاری این اجلاس نشان از عشق و ارادت قلبی مردم استان یزد به امام حسین (ع ) است

آیت الله ناصری با بیان اینکه عزاداری مردم استان یزد در همه جای دنیا زبانزد است افزود: این شور و شعور حسینی، یزد را به حسینیه ایران تبدیل کرده است.
استاندار یزد هم در این مراسم با قدردانی از همه عوامل اجرایی و مجموعه صدا وسیما در پوشش رسانه‌ای اجلاس افزود: برگزاری شایسته اجلاس پیرغلامان نشان از اراده جمعی و همدلی برای تقویت ارزش‌های دینی در استان بود.
دکتر طالبی گفت: در برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان همه دستگاه‌ها بصورت بسیجی و جهادی پای کار بودند و هیچ ریالی از محل اعتبارات دولتی هزینه نشد و این مراسم با کمک‌های خیران و هیات برگزار شد.
ترحمی معاون سیاسی امنیتی استاندارهم با اشاره به برگزاری هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در پنچ نقطه از استان و حضور ۹۱۲ نفر از پیرغلامان و خادمان حسینی از ۲۳ کشور دنیا از دست اندرکاران برگزاری این اجلاس قدردانی کرد.
دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد هم با اشاره به برگزاری کم نظیر هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی گفت: همگرایی عاشقانه با محور امام حسین (ع)، حسینیه ایران را در تاریخ ماندگار کرد.
همچنین در این مراسم پرچم حرم حضرت رقیه س به تولیت امامزاده سید جعفرمحمد(ع) یزد اهدا شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا