فرماندار بهاباد اتحادی که در جنگ تحمیلی وجود داشت لازمه جامعه امروز دانست و خواستار احیاء ارزش های دهه شصت شد.

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بهاباد صبح امروز دوشنبه اول مهرماه 98 با حضور فرماندار بهاباد، امام جمعه بهاباد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بهاباد، اعضای شورای تأمین شهرستان و جمعی از مسئولان در دبستان پسرانه شاهد شهید مدرس بهاباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ فرماندار بهاباد در این مراسم با تبریک شروع بهار علم و دانش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت:

اتحادی که در جنگ تحمیلی وجود داشت لازمه جامعه امروز ما است؛ ما در هشت سال جنگ تحمیلی دست به دست هم دادیم و متحد شدیم و توانستیم ابهت شرق و غرب را که با هم متحد شده بودند شکست دهیم و امروز ایران جزء قدرت های تأثیرگذار در منطقه است.

"محمدمهدی خانی زاده" هشت سال جنگ تحمیلی را از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در حفظ و حراست از مرزهای عزت و شرف انقلاب اسلامی دانست که با ایمان و توکل بر خداوند متعال، رهبری امام راحل و رشادت رزمندگان، برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمود که با خون شهیدان بیمه شده است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور ارزش هاست خواستار احیاء ارزش های دهه شصت شد و گفت: شهیدان و دلاورمردانی که در جنگ تحمیلی نام آوران ایران زمین شدند ارزش هایی داشتند که باید در جامعه ما احیاء شود.

خانی زاده در سخنانی با تأکید بر حفظ بیت المال و حذف هزینه ای زائد ادامه داد: اگر در هر هفته ای که ما داریم بعضی از این ارزش ها را یادآور شویم و احیا گر ارزش های دهه شصت باشیم، جامعه ما پیشرفت خواهد کرد.  










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا