در طرح مهر ولایت که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهاباد اجرا شد، فرماندار بهاباد و جمعی از مسئولان با حضور در منزل خانواده های شهدای شهرستان در قالب 10 اکیپ با پدر و مادر 40 شهید بهاباد و روستاهای بخش مرکزی دیدار نمودند.

صبح پنجشنبه چهارم مهرماه98 در طرح مهر ولایت که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهاباد اجرا شد،  فرماندار بهاباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، تعدادی از پزشکان، روحانیون، مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی بهاباد با حضور در منزل خانواده های شهدای شهرستان در قالب 10 اکیپ با پدر و مادر 40 شهید بهاباد و روستاهای بخش مرکزی دیدار نمودند.

گفتنی است در این دیدارهای چهره به چهره ضمن گفت و گو با خانواده شهدا و آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات آنها، وضعیت سلامت پدر و مادران شهدا توسط دکتر رضوی پزشک همراه اکیپ مورد معاینه قرار گرفت.

فرماندار در این برنامه با پدر و مادر سه شهید، شهیدان "یدا... جنایی"، "سید محمد ابراهیمی" و "محمد اسماعیلی" دیدار نمود.

"محمدمهدی خانی زاده" ضمن تجلیل از رشادت ها و جان گذشتگی های شهدا و صبر و بردباری خانواده آنها گفت: عزت و اقتداری که امروز در کشور و منطقه همگی مدیون خون مطهر شهدا و صبر و بردباری خانواده معظم شهدا هستیم.

وی خانواده های شهدا را سرمایه های معنوی نظام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: هرچه داریم به برکت خون شهدا می باشد و دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا کمترین کاری است که می تواند انجام داد.

گفتنی است دیدار با پنج پدر و مادر شهید در آسفیچ نیز فردا انجام می شود.

شهرستان بهاباد در دوران دفاع مقدس 150 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا