فرماندار بهاباد در این دیدار باتوجه به نقش و جایگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در میان دستگاه های فرهنگی بر تکمیل چارت سازمانی این اداره تأکید نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ صبح امروز پنجشنبه 11 مهرماه 98 "سید خلف حوتی نژاد" معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به همراه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با "محمدممهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد دیدار نمود.

فرماندار بهاباد در این دیدار به نقش و جایگاه این اداره در میان دستگاه های فرهنگی اشاره نمود و با ابراز گلایه از نحوه توجه این اداره کل به شهرستان بهاباد بر تکمیل چارت سازمانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تأکید نمود.

"محمدمهدی خانی زاده" با اشاره به پتانسیل های بسیار خوب شهرستان در حوزه فرهنگی و هنری تصریح کرد: به تبع کمبود نیروی انسانی در این اداره باعث شده برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان که سهم بسزایی در ترویج فرهنگ یک شهرستان دارد، تحت تأثیر این موضوع قرار بگیرد.

سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی علامه ملاعبدا... بهابادی، تأمین تجهیزات و خودروی این اداره از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

"سید خلف حوتی نژاد" معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: مسائل مطرح شده در شورای معاونین استان بررسی و نسبت به رفع مشکلات تسریع خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا