رئیس شورای اسلامی و شهردار میبد به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریک صادر کردند.




پیام تبریک رئیس شورای اسلامی و شهردار میبد به مناسبت هفته نیروی انتظامی

بسم الله الرحمن الرحیم
نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است. بنابراین باید اقتدار داشته باشد اما این اقتدار به معنای ظلم کردن و حرکت بی‌مهار نیست.
                                      مقام معظم رهبری

حضور و اقتدار درون و برون مرزی ایران امنیت و آرامش خاطری است که نیروی قدرتمند انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هر کوی و برزن این خاک عزیز، به ارمغان آورده است.
خدمت به مردم شهیدپرور و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ی معنوی گران سنگی است که خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می‌گردد.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان در جامعه است.
نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر گام برداشته و جان خود را نثار کرده اند.
اینجانبان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، قدردانی خود را از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه فرمانده محترم، مسئولان و کارکنان ناجا در شهرستان میبد که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت شهرستان را در زمینه‌ی پیشگیری و کاهش جرایم تامین می‌نمایند تقدیر وتشکرمی نماییم.

حسینعلی فلاح                      علیرضانقوی
رییس شورای اسلامی                شهردار میبد
شهر میبد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا