جلسه ستاد خدمات سفر در استان یزد برای هماهنگی و برنامه ریزی حضور گردشگران نوروز ۱۳۹۹ در این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، سید مصطفی فاطمی، در جلسه ستاد خدمات سفر استان گفت: با توجه به اینکه در آستانه ی نوروز زمان کافی برای شناسایی و رفع مشکلات برای استقبال از گردشگران نیست، به همین منظور اکنون همزمان با هفته گردشگری هماهنگی های لازم برای نوروز ۹۹ انجام می دهیم.

فاطمی، برنامه ریزی برای جذب گردشگر به خصوص گردشگران داخلی را از برنامه های این اداره کل عنوان کرد و افزود: به همین منظور تبلیغات گسترده برای حضور گردشگران در یزد انجام می شود.

محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: انجام دقیق وظایف توسط دستگاه‌های اجرایی در کنار فعالیت بخش‌خصوصی در چارچوب مقررات در جذب گردشگران موثر است.

وی ادامه داد: اگر هر دستگاهی وظایف خود را در حوزه‌های مختلف به درستی انجام دهد نقش مهم و موثری در رونق این صنعت و ارائه بیشتر و بهتر خدمات به مسافران وجود دارد.

این مسئول به اهمیت رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی در کنار ابنیه تاریخی و فرهنگی و مسیر رفت وآمد گردشگران تاکید کرد و به نقش ورودی مناسب شهرها در جذب گردشگران پرداخت و از شهرداران خواست در این زمینه بیشتر عنایت داشته باشند.

سید محمد رستگاری، فرماندار یزد نیز در این جلسه گفت: مبادی ورودی و خروجی استان یزد و مسیر هایی که شاهد حضور و تردد بیشتر گردشگران هستیم را باید شناسایی و ساماندهی کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا