یزدفردا:مصاحبه تند یورگن کلوپ پس از بازی لیورپول و لستر انتقاد مالک سابق باشگاه کریستال پالاس را به دنبال داشت.

در دقیقه 88 دیدار شنبه لیورپول مقابل لسترسیتی، حمزه چادوری، بازیکن جوان لستر روی محمد صلاح تکل خشنی کرد و در نهایت ستاره مصری جای خود را به آدام لالانا داد.

 

در پایان بازی یورگن کلوپ به شدت نسبت به این صحنه اعتراض داشت و خشم خود را در مصاحبه نشان داد:« محمد صلاح خوب است؟ چگونه می تواند خوب باشد؟ این چالشی بود که من واقعا آن را درک نمی کنم. چگونه این بازیکن می تواند چنین کاری را انجام دهد، آن هم در شرایطی که توپ بسیار دور است؟ داور در این شرایط فقط به حمزه چادوری کارت زرد نشان داد که به نظر من کم بود.

من نمی خواهم هیچ مشکلی برای این بازیکن ایجاد کنم. او یک بازیکن فوق العاده است، اما در مورد این نوع چالش ها... خیر. از دیدگاه فوتبال، اگر قصد دارید سریع عمل کنید باید مطمئن شوید. من فقط به دو چشم نیاز دارم تا ببینم این نوع خطاها می تواند آسیب زننده باشد یا خیر.»

 

سیمون جوردن مالک سابق پالاس در واکنش به مصاحبه کلوپ به دیلی میل گفت:« فکر می کنم کلوپ به بیماری غرور مبتلا شده است. در مصاحبه پس از بازی با لسترِ او، نشانه هایی از تکبر را دیدم و به وضوح نسبت به گذشته تهاجمی تر حرف می زد. البته می دانم که خبرنگاران گاهی با سوالات احمقانه شان باعث بر هم خوردن کنترل عصبی مربیان می شوند و در سوال مربوط به صلاح از کلوپ هم احتمالا همین اتفاق رخ داده ولی ندیدم که او به خطای مشابه الکساندر آرنولد روی بازیکن لستر هیچ واکنشی نشان دهد. خطای آرنولد دست کمی از خطای بازیکن لستر روی صلاح نداشت.»

 

لیورپول با کسب 24 امتیاز و هشت امتیاز بالاتر از سیتی، صدرنشین بلامنازع لیگ برتر است. پنالتی دقیقه 95 جیمز میلنر برابر لستر به قرمزها اجازه داد تا هشتمین پیروزی خود در هشت بازی را جشن بگیرند.

 

منبع: ورزش سه

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا