دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان بهاباد با محوریت ارائه گزارش کمیته های ستاد از اقدامات انجام شده به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور مسئولین کمیته های ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان بهاباد صبح امروز 17 مهرماه 98 با محوریت ارائه گزارش کمیته های ستاد از اقدامات انجام شده به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور بخشدارآسفیچ و مسئولین کمیته های ستاد در محل فرمانداری برگزار شد. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد در این جلسه راهپیمایی اربعین را نمادی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران عنوان نمود و گفت: پیاده روی اربعین نتیجه درک مردم از هدف مقدس قیام امام حسین(ع) است و همه ساله شاهد حضور بیشتر مردم در این مراسم معنوی و دشمن ستیز هستیم.

"محمدهوشمند" ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مسئولین و اعضای ستاد گفت: قطعاً همه این تلاش ها ناشی از ارادت به اهل بیت(ع) است و ارزشی فراتر از فعالیت های اداری و سازمانی دارد.

وی در ادامه طی سخنانی به بیان نکات امنیتی، ایمنی و بهداشتی پرداخت و بر ضرورت آموزش خودمراقبتی، رعایت بهداشت فردی و جمعی زائران اربعین برای پیشگیری از بیماری های واگیردار تأکید نمود.

هوشمند باتوجه به اقدامات انجام شده جهت راه اندازی موکب حضرت فاطمه الزهرا( س ) شهرستان بهاباد در کربلا گفت: انشاءالله هر سال شاهد تقویت و خدمات رسانی بهتر موکب بهاباد به زائران خواهیم بود و باید سعی شود از ظرفیت مردمی و بانیان خیر در این زمینه استفاده شود.

اطلاع رسانی مکان موکب فاطمه الزهرا بهاباد و موکب غدیر سپاه الغدیر در کربلای معلی، آموزش نکات آموزشی و بهداشتی به زائران در فضای مجازی و در همایش توجیهی زائران، ایمنی اتوبوسهای اعزامی و نصب بنر در خصوص رعایت نکات بهداشتی پس از بازگشت زائران اربعین جهت پیشگیری از بیماری های واگیردار از برخی مصوبات جلسه بود.

گفتنی است پیش بینی شده امسال حدود 2300 نفر از اهالی شهرستان بهاباد در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می نمایند.











  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا