یزدفردا:حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش «فیلمسازان مولود» پیش‌بینی کرد که وضعیت گیشه سینماها در آبان‌ماه بهتر می‌شود.

 

حبیب اسماعیلی مدیر شرکت فیلمسازان مولود که مسئولیت پخش فیلم سینمایی «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی را دارد، درباره فروش این فیلم گفت: ما از فروش فیلم سینمایی «درخونگاه» راضی هستیم چراکه فروش این فیلم سیر صعودی دارد البته در شرایط کلی سینما، فروش همه فیلم‌ها تعریفی ندارد ولی در مقابل فیلم‌های دیگر و در این شرایط، «درخونگاه» توانسته به فروش خوبی برسد و روز به روز وضعیت آن بهتر می‌شود و این سیر صعودی آن برایمان مهم است درباره شرایط تبلیغاتی آن هم باید بگویم که این موضوع هم روند خوبی را طی می‌کند و تیزرهای آن از تلویزیون پخش می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به چیدمان نادرست اکران اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای اکران فیلم‌ها غلط است به طوری که ما در ابتدای سال و در عید فطر دیدیم که چند فیلم پرفروش به یکباره اکران شدند. این کار باعث می‌شود آن فیلم‌ها هم به فروش واقعی خود نرسند ضمن اینکه این کار به سینماداران ضرر می‌رساند چون گیشه را از دست می‌دهند. البته مشکلات پروانه نمایش برخی از فیلم‌ها حل شده و به نظرم می‌توانیم در آبان ماه به وضعیت خوبی برسیم.

مدیر شرکت فیلمسازان مولود توضیح داد: هرچند در آن زمان هم ترافیک فیلم‌ها به وجود می‌آید اما نمی‌شود کاری کرد چرا که همین الان هم شاهد این اتفاق هستیم، به طوری که تعداد زیادی فیلم با هم اکران شده اند. این موضوع ناشی از این است که تولید ما بیشتر از ظرفیت اکرانمان است.

وی در بخش دیگر از صحبت‌هایش عنوان کرد: متأسفانه از فیلم‌های اجتماعی حمایت نمی‌شود از سوی دیگر اگر در چنین فیلم‌هایی انتقادی به جامعه وجود داشته باشد، بلافاصله به آن‌ها انگ سیاه‌نمایی می‌زنند از همین‌رو معمولاً ارگان‌ها سازمان‌ها از چنین آثاری حمایت نمی‌کنند.

 

منبع: مهر

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا