یزدفردا:ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد، معتقد است که سولسشر به انتقادات عادت کرده و هیچ خطری او را تهدید نمی کند.

 

 منچستر یونایتد در فصل جدید نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده است. شیاطین سرخ پس از گذشت هشت هفته از لیگ برتر و تنها با 9 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند؛ موضوعی که باعث شده طی روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر احتمال اخراج اوله گنار سولسشر در صورت ادامه نتایج ضعیف این مربی در یونایتد مطرح شود.

ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد، در این رابطه صحبت کرده است. او گفت:" از آن جا که سولسشر به عنوان بازیکن نیز در منچستریونایتد حضور داشته، می داند که برای موفقیت در این جا چه چیزی لازم است. او بر روی همه چیز کنترل خوبی دارد.
همه ما به انتقادات عادت کرده ایم. وقتی شما در منچستر یونایتد حضور داشته باشید این موضوع بیشتر هم می شود و افراد بیشتری به عملکرد شما توجه می کنند.
انتقادات برای سولسشر نیز چیز عجیبی نیست. او چون خودش در این جا بازی کرده است و فشار زیاد روی بازیکنان را هم درک می کند. احتمالا هیچ خطری او را تهدید نمی کند."


منچستریونایتد هفته آینده باید در یک دیدار حساس در مقابل لیورپول صدر جدولی قرار گیرد. رقابتی که احتمالا نتیجه آن نقش بسیار مهمی در آینده سولسشر در منچستر خواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا