یزدفردا:خورخه مندس، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو، این فوق ستاره پرتغالی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می داند.

تیم ملی فوتبال پرتغال روز دوشنبه با نتیجه 2-1 مقابل اوکراین شکست خورد تا صعودش به رقابت های یورو 2020 در حاله ای از ابهام قرار گیرد. 

در دیدار پرتغال مقابل اوکراین اما یک اتفاق ویژه برای کریستیانو رونالدو رخ داد. او با گلزنی در این دیدار موفق شد به رکورد 700  گل در دوران فوتبال خود دست پیدا کند.

 

در همین رابطه خورخه مندس، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو، از این فوق ستاره پرتغالی تمجید کرد و گفت:" او قوی ترین انسانی است که من تا کنون دیده ام. هنوز هم اتفاقات بسیار ویژه ای با پیراهن یوونتوس در انتظار اوست.

 

اعداد هیچ وقت به شما دروغ نمی گویند. او رکورد ها را پشت سر هم درو می کند و به همین خاطر از نظر من کریستیانو بهترین بازیکن تاریخ است و فاصله بسیار زیادی نسبت به نفر دوم دارد."

 

رونالدو، روز شنبه پس از رسیدن به رکورد 700 گل به خبرنگاران گفته بود:" قطعا هر کسی نمی تواند به این رکورد ها برسد. من از هم تیمی ها و مربیانم که در راه ثبت این رکورد به من کمک کردند، تشکر می کنم.

 

من به دنبال رکورد ها نیستم بلکه آن ها به دنبال من هستند."

 

کریستیانو رونالدو حالا به رکورد 95 گل ملی رسیده است و تنها 14 گل گل با شکستن رکورد علی دایی فاصله دارد که پیش از این 109 گل ملی به ثمر رسانده بود.

 

علی دایی چند روز پیش در این باره گفته بود:" رکورد ها برای شکستن هستند. زمانی من این رکورد را به دست آوردم اما حالا رونالدو می تواند آن را از آن خود کند."

 

منبع: ورزش سه

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا