یزدفردا:یکی از بازیکنان سابق تیم‌ملی تائید کرد که در جام‌ملت‌های 2000 لبنان بازیکنان شب‌ها بیشتر لب دریا می‌رفتند و در هتل نمی‌ماندند.

 

 جام ملت های لبنان یکی از پرحاشیه ترین جام های تاریخ فوتبال ایران بود. با اینکه تیمی کامل در اختیار داشتیم ولی نتوانستیم به قهرمان برسیم و با شکست مقابل کره جنوبی از رقابت ها حذف شدیم. در این سال ها همواره شایعات زیادی درباره شب نشینی بازیکنان در لب ساحل و در آن جام مطرح بود. محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم ملی هم این خبرها را تائید کرد و امروز در برنامه ای تلویزیونی گفت: «همیشه حواشی در همه اردوها بوده است اما اینکه بخواهیم بگوییم همه هر شب بیرون بودند درست نیست.

در خصوص آن اردو هتل قدری مقصر بود و غذایش طوری نبود که به طبع همه بخورد. هتل ما کنار دریا بود و غذاهای بیرون بیشتر مناسب بود. آقای طالبی هم هرازگاهی بیرون می رفت اما او کم غذا بود. من هم اتاقی داریوش یزدانی بودم. به او گفتم گرسنه ام بیا برویم بیرون چیزی بخوریم. او خسته بود و نیامد. در لابی آقای طالبی از من پرسید کجا می روی و گفتم می روم چیزی بخورم. او هم تعجب کرد که تو چطور تا الان در هتل هستی و همه بیرون هستند. درباره حواشی هم چون نبودم نظر نمی دهم.»

مهدوی در پاسخ به اینکه آیا درست است آن زمان هرکسی داد می زد به ترکیب فیکس تیم ملی می رفت، توضیح داد: «چنین چیزی را اصلا تایید نمی کنم. کاپیتان کسی نیست که فقط شیر یا خط بیندازد بلکه کسی است که رابط بازیکنان با سرمربی تیم و با او در ارتباط است و در ارنج هم می تواند دخالت کند. من در بازی با لبنان خونریزی کردم و طالبی مرا بیرون کشید. برای بازی بعد با تایلند علی دایی به اتاق من آمد و گفت پای ات چطور است. گفتم خونریزی کردم. او دکتر آورد و این مشورت من با کاپیتان تیم بود.»

او در این باره که مهدوی کیا بعد از جام مصاحبه کرد و درباره اسماعیل هلالی می گفت این بازیکن اعتراض می کرد در ترکیب باشد جواب داد: «مگر هلالی بازی کرد؟ اسماعیل هلالی درگیر هم شد و صحبت کرد ولی اصلا اینطور نبود که در ترکیب باشد.»

 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا