معاون مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان داری سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با فرماندار بهاباد دیدار و در خصوص تخصیص متوازن اعتبارات استانی به طرح های آبخیزداری شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

یزدفردا:معاون مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان داری سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با فرماندار بهاباد دیدار و در خصوص تخصیص متوازن اعتبارات استانی به طرح های آبخیزداری شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

 "سید محمد فاطمی" معاون مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان داری سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با " محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد دیدار و در خصوص تخصیص متوازن اعتبارات استانی به طرح های آبخیزداری شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار بهاباد در این دیدار ضمن تشکر از اجرای طرح های موفق آمیز آبخیزداری شهرستان در سال های گذشته گفت: با توجه به سیل خیز بودن شهرستان به خصوص حوزه غرب شهرستان بهاباد خواستار افزایش اعتبارات 98 از محل اعتبارات صندوق توسعه جهت اجرایی شدن پروژه های کنترل سیل این حوزه شد که در این خصوص فاطمی قول مساعد و پیگیری داد.

در این دیدار "رضا باقری" معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و "مهناز ایمانی" رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حضور داشتند.

معاون مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان داری سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور  در ادامه سفر خود به این شهرستان از پروژه پخش سیلاب سفیدونی دهستان جلگه و پروژه های اجرایی سال 97 در بخش آسفیچ بازدید نمود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا