فرماندار بهاباد گفت: اعتبار این صندوق 30 میلیارد ریال است که 15 میلیارد ریال توسط دولت و 15 میلیارد ریال توسط کشاورزان بهاباد تأمین شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ در مراسمی صبح امروز شنبه 11 آبان98 با حضور "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد،  "حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی" امام جمعه بهاباد و جمعی از مسئولین و سهامداران، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بهاباد در محل جهادکشاورزی این شهرستان آغاز بکار کرد.

فرماندار بهاباد این صندوق را یکی از زیرساخت های بخش کشاورزی در شهرستان دانست و گفت: این صندوق می تواند نقش برجسته ای در پیشرفت و ارتقاء کشاورزی شهرستان داشته باشد.  

"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه سرمایه صندوق از محل اعتبارات دولتی سهم شهرستان و سایر منابع و آورده اعضای صندوق تأمین شده است گفت: اعتبار این صندوق 30 میلیارد ریال است که 15 میلیارد ریال توسط دولت و 15 میلیارد ریال توسط کشاورزان بهاباد تأمین شده است.

وی با توجه به استقبال کشاورزان شهرستان افزود: در نظر داریم هرسال مبلغی از اعتبارات تملک دارایی شهرستان برای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فراهم نماییم تا شاهد افزایش اعتبارات این صندوق در سال های آینده باشیم.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بهاباد گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بهاباد بامشارکت 141 سهامدار که شامل اشخاص حقیقی، تشکل ها، کشاورزان، دامداران و باغداران تشکیل شده است.

"مهدی عبدالحسینی زاده" با بیان اینکه یکی از اهداف تشکیل این صندوق ارائه تسهیلات کم بهره بدون تشریفات بانکی و تضامین سخت گیرانه می باشد گفت: فرد متقاضی می تواند معادل 1.65 برابر مبلغی که سهام خریداری نموده است، تسهیلات با کارمزد دو درصد و بازپرداخت شش ماهه دریافت نماید.

گفتنی است صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بهاباد دومین صندوق استان یزد در جهت حمایت از توسعه بخش کشاورزی است.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا