فرماندارمیبد در سفر یک‌روزه خود به تهران به همراه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با "عبدالهاشم حسن نیا" معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در نشستی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان‌های میبد و تفت مسائل و مشکلات راه‌های مواصلاتی این دو شهرستان بررسی شد.

حسین فلاح در این دیدار با تشریح موقعیت شهرستان میبد به‌عنوان شهر صنعتی و نقش ترانزیتی آن در شاهراه اصلی کشور گفت: بخش زیادی از راه‌های مواصلاتی شهرستان میبد و بخش‌ها و مناطق روستایی نیازمند زیرساخت‌های جاده‌ای است.

فلاح تصریح کرد: در صورت تخصیص قیر موردنیاز، بخش عمده‌ای از راه‌های مواصلاتی شهرستان میبد ازجمله بخش بفروئیه و روستاها این منطقه آسفالت و تردد تسهیل می‌یابد.

فرماندارمیبد همچنین خواستار تأمین بودجه درزمینهٔ نصب تابلو و علائم ایمنی، خط‌کشی جاده‌ها و شانه سازی و تعریض پل و آسفالت جاده میبد- ندوشن و کمربند در حال احداث روستای نیوک شد.

فلاح گفت: در صورت تخصیص اعتبار اصلاح و تعریض جاده درین و روشنایی جاده مزرعه کلانتر هم به سرانجام می‌رسد.

"عبدالهاشم حسن نیا" معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پس از شنیدن نیازها و مطالبات فرمانداری شهرستان میبد در راستای توسعه و آبادانی مناطق به درخواست‌های «حسین فلاح» فرماندارمیبد دستور پی گیری و اقدام داد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا