طی لوح تقدیری از سوی وزیر کشور استانداری یزد در ششمین جشنواره آموزش ، پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی به عنوان استانداری برتر شناخته شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، در متن کامل لوح تقدیر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد آمده است:
جناب آقای محسن صادقیان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد
بدون تردید مطالعه و پژوهش و حرکت بر محور مدیریت دانش پایه لازمه و زیر بنای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور در حوزه های مختلف است. ضمن آنکه تحقق این مهم در گرو، هم افزایی و همگرایی مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی با مدیریت های اجرایی شهری و روستایی است. در همین راستا جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی فرصتی گران بها برای ترویج گفتمان علمی و تقدیر از دستاوردها و تجربیات موفق پژوهشی و آموزشی در این عرصه است.
اکنون که به واسطه تلاش سازنده جناب عالی و همکاران در حوزه پژوهش و آموزش مدیریت شهری و روستایی و بنا به نظر کمیته داوران جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت  شهری و روستایی مشترک بین مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور و مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، استانداری یزد به عنوان استانداری برتر در حوزه پژوهش و آموزش مدیریت شهری و روستایی شناخته شده است، ضمن قدردانی و سپاسگزاری از مشارکت اثر بخش شما در این جشنواره، بهروزی و توفیق روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا