محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد عصر دیروز از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد و هیات همراه، عصر چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان، از زحمات و تلاش‌های کارکنان باشگاه به ویژه خبرنگاران که داوطلبانه و بدون هیچ گونه توقعی در تهیه و تولید خبر با این جمعیت همکاری می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.
حرازی زاده با اشاره به اینکه مهم‌ترین ویژگی جمعیت هلال احمر مردمی بودن آن است، گفت: هلال احمر مکانی است که همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی در راستای اقدامات بشر دوستانه و در جهت کاهش آلام مردم گرد هم می‌آیند و خدمات خود را ارائه می‌دهند.
او با اشاره به اینکه سرمایه اصلی این سازمان اعتماد مردمی است، گفت: هنوز مردم به‌درستی جمعیت هلال‌احمر و اقدامات آن را نمی‌شناسند.
حرازی زاده هلال احمر را ارگانی امدادی، فرهنگی و اجتماعی دانست و تاکید کرد: پیشانی کار جمعیت هلال احمر از نظر مردم امداد و نجات است؛ زیرا در حوادث و سوانح مردم به جمعیت هلال احمر پناه می‌آورند و انتظار دارند تا در تمامی شرایط بحرانی در کنار آن‌ها باشیم.
او با اشاره به اینکه باید همبستگی و رفاقت و دوستی در میان جوانان و اجزاء جمعیت هلال‌احمر همواره حفظ شود، افزود: همدلی، وحدت و همچنین آموزش و تاثیرپذیری در بین جوانان بسیار زیاد است و در این زمینه فقط باید رابطه‌ها را به درستی تعریف کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در حوزه استفاده از ظرفیت جوانان دستگاه‌های متولی حوزه جوانان باید تعامل و همکاری بیشتری با جمعیت هلال‌احمر داشته باشند تا بتوانیم از این ظرفیت مهم و راهبردی در راستای پیشبرد برنامه‌های خدمت محور هلال‌احمر استفاده کنیم.
امیراحمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیما مرکز یزد و هیئت همراه از حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در باشگاه خبرنگاران جوان تشکر و در ادامه توضیحاتی در خصوص روند فعالیت این باشگاه ارائه کردند.
امیراحمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیما مرکز یزد و هیئت همراه از حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در باشگاه خبرنگاران جوان تشکر و در ادامه توضیحاتی در خصوص روند فعالیت این باشگاه ارائه کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا