نشستی با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان یزد، فرماندار بهاباد، رئیس شورای اسلامی شهرستان بهاباد و شهردار بهاباد با محوریت درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده وعوارض آلایندگی کارخانه ها و معادن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ صبح امروز چهارشنبه چهارم دیماه 98 نشستی با حضور "منوچهر اسدی" مدیر کل امور مالیاتی استان یزد و هیأت همراه، "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد، "سیدمحمود میرابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی شهرستان بهاباد و "حسن ابوالقاسمی" شهردار بهاباد با محوریت درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی کارخانه ها و معادن در محل شهرداری بهاباد برگزار شد.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه بخشی از بودجه شهرداری و دهیاری ها از طریق مالیات بر ارزش افزوده تأمین می شود گفت: واریز عوارض مالیات بر ارزش افزوده منبعی پایدار برای توسعه متوان شهرستان می باشد که حمایت و همکاری اداره کل امور مالیاتی را برای تحقق این امر می طلبد.

"محمدمهدی خانی زاده" بر لزوم افزایش خدمات رفاهی به مردم و انجام پروژه های زود بازده و کم هزینه تأکید نمود و گفت: منابع حاصل از درآمدهای مالیاتی باید همراه با نظارت و در جهت رفاه عمومی هزینه شود که می طلبد با هدف ایجاد نشاط و امید و در بین مردم، کارهای ارزشمندی در راستای توسعه عمرانی و آبادانی شهرستان بهاباد انجام شود.

وضعیت امکانات، ساختمان و نیروی انسانی اداره امور مالیاتی شهرستان، فراهم نمودن شرایط لازم برای انجام امور مؤدیان در شهرستان از دیگر مواردی بود که فرماندار بهاباد بیان نمود .

گفتنی است در این نشست در خصوص عوارض آلایندگی کارخانه ها و معادن شهرستان بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات بسیار خوب و ارزشمندی اتخاذ گردید.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا