🔸 اپیزود اول 🔸

🔺 شورای اصلاح طلبان با حضور گلچین شده ای از پدرخوانده های سیاسی این طیف و شاگردان قسم خورده شان تشکیل می گردد.

🔺 در انتخاب رئیس شورا که با داستان های فراوانی همراه بود پس از یک فرآینده پیچیده بالاخره آقای فضل ا...ساجدی انتخاب می گردد.

🔺 نکته قابل تامل , عدم داوطلبی پدر خوانده ها جهت تصدی گری پست رئیس شورای اصلاح طلبان بود که از همان ابتدا پایه لرزان آن شورا را نمایان کرد.

🔺 برخی از اعضای گروه با زیرکی و فراست به دلیل فوق از قبول مسئولیت سرباز زدند و ترجیح دادند تماشاگر نمایشنامه ریش سفیدان اصلاحات باشند.

🔸 اپیزود دوم 🔸

🔻 استعفای دوباره رئیس شورای اصلاح طلبان با بهانه های مختلف که با مخالفت قریب به اتفاق اعضای شورا ممانعت بعمل می آمد .

🔻 نکته قابل تامل , هشدار برخی از موافقان استعفای آقای ساجدی به پدرخوانده ها بود که متذکر می شدند اگر در این مقطع استعفای او پذیرفته نشود ایشان در نزدیک انتخابات شانه از بار مسئولیت خالی کرده و آبروی شورا را به بازی خواهد گرفت .

🔻 علیرغم هشدارهای داده شده , پیرکسوتان اصلاحات شدیدا مخالف استعفای رئیس شورا بودند . شاید علت مخالفت آنان برنتابیدن ریاست خانم ونوس عامری در غیاب آقای ساجدی برای برخی از اصلاح طلبان بوده است .

🔸 اپیزود سوم 🔸

🔺 آقای رضا سالیانی داوطلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول بررسی صلاحیت ها , رد صلاحیت می شود .

🔺 نامبرده با همراهی آقای سفید و خانم عباس قلی زاده که از سرمایه گذاران اصلی ایشان به حساب می آیند و در باورشان نی گنجید که آقای سالیانی در مرحله اول رد صلاحیت شوند , از شورای اصلاح طلبان می خواهند تا بیانیه ای جهت اعتراض به رد صلاحیتشان صادر گردد و در کنار اسم ایشان از آقای محمد شاکر نیز نام برده شود.

🔺 برخی از اعضای شورای اصلاح طلبان اظهار می دارند که آقای شاکر رد صلاحیت نشدند و صدور بیانیه برای یک نفر صحیح نمی باشد. بهتر است رئیس شورای اصلاح طلبان مصاحبه ای انجام دهند و به صورت شفاهی انتقاد نمایند. که البته آن مصاحبه هم انجام نشد .

🔸 اپیزود چهارم 🔸

🔻 قریب به اتفاق داوطلبان اصلاح طلبان استان یزد در مرحله دوم با رد صلاحیت شدند.

🔻 مجددا موضوع تنظیم بیانیه اعتراضی در شورای اصلاح طلبان کلید خورد و متن آن توسط آقای ساجدی تنظیم و در گروه شورا جهت نظرسنجی منتشر گردید.

🔻 آقای رضا سالیانی که در خصوص رد صلاحیت مرحله اول خود نتوانسته بود همراهی شورا را جهت صدور بیانیه جلب نماید از این اقدام شورا برآشفته گردیده و شدیدا به کار شورا اعتراض می کند و همچنین آقای غالبی دبیر یکی دیگر از احزاب اصلاح طلب اعلام می دارد که اگر بیانیه اعتراضی صادر گردد , چه به لحاظ شکایت قضائی و چه از طریق برخورد سیاسی علیه شورای اصلاح طلبان اقدام خواهد نمود.

🔸اپیزود پنجم 🔸


🔺 آقای ساجدی رییس شورای اصلاح طلبان مجددا استعفاء نموده و دلیل آن را ناتوانی از ایفای نقش خویش بعنوان رییس در ایجاد همدلی و جلب همکاری اصلاح طلبان اعلام می کند .

🔺 اینبار استعفاء ایشان نه از مجرای قانونی که خود نوشته اند بلکه در حقیقت شانه خالی کردن از وظیفه اش  تلقی می گردد چرا که در پیام استعفاء خود آورده است :  لازم به ذکر است که این استعفاء موکول به پذیرش توسط شورا نخواهد بود و از این به بعد از شرکت در جلسات شورا یا هرگونه امر مرتبط به آن معذورم.

🔸 اپیزود ششم 🔸


🔻 نمایشنامه فوق بلافاصله در حالی که بسیاری از بدنه اصلاح طلبان و رسانه های مربوط به آن مطلع از ماجرا نمی باشند توسط یک کانال خبری اصولگرا (یزد رصد) منتشر می گردد که نشان از نفوذ قدرتمند این جناح در خواص شورای اصلاح طلبان دارد.

🔸 اپیزود هفتم 🔸

🔺 شورای اصلاح طلبان نتوانستند مشق دموکراسی را در میان خواص خود پیاده نمایند به نحوی که با تهدید یک دست پرورده منجر به فروپاشی گردید!!!!!.

🔸اپیزود آخر 🔸

🔷 آیا خانم ونوس عامری ریاست این شورا را بدست خواهد گرفت و رسالت نیمه تمام آن را به سرانجام خواهد رساند؟ و یا این که باید به تماشای اپیزودهای جدید در این تماشاخانه جناح اصلاح طلبان یزد بنشینیم !!!!!!!!!

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا