سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان گفت: نداشتن پخش تلویزیونی یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف فوتسال زنان است و این امر سبب دیده نشدن مسابقات و بازیکنان می‌شود.

به گزارش رفسنجان فردا؛ تیم مس رفسنجان هفته گذشته با پیروزی مقابل رهیاب تهران و کسب ۴۹ امتیاز از رده دوم به صدر جدول رسید. این تیم نایب قهرمان فصل گذشته بود و در این فصل هم عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

«عاطفه رضایی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: چهار تیم بالای جدول از نظر امتیازی فاصله زیادی با یکدیگر ندارند. هیچکدام از دیدارها را دست کمک نمی‌گیریم، حتی بازی با تیم‌های پایین جدول هم برای ما مهم و سرنوشت ساز است. هفته گذشته در دیدار با رهیاب تهران با وجود مصدومیت و محرومیت بازیکنان، همه تلاش خود را برای از دست ندادن امتیاز کردیم. بازی خوبی بود و بازیکنانم اشتباهات کمتری را در این دیدار مرتکب شدند تا صدر جدولی را از آن خود کنیم.

وی درباره تیم هیات فوتبال خراسان عنوان کرد: این تیم بازیکنان خوبی را در اختیار دارد اما نمی‌توانم درخصوص عملکرد آن در ۲ هفته اخیر نظری بدهم و دلیل سقوط آن را عنوان کنم.

سرمربی تیم مس رفسنجان یادآور شد: در این فصل نتایج دیدارها غیرمنتظره بود به گونه‌ای که تیم هیات فوتبال خراسان از نامی‌نو شکست خورد و سایپا با رهیاب به تساوی رسید و ملی حفاری اهواز برابر رهیاب تن به شکست داد. تیم‌ها انگیزه زیادی برای رقابت با یکدیگر دارند و در نیم فصل دوم دیدارها حساس‌تر شده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از مزیت‌های این فصل افزایش تیم‌های مدعی قهرمانی و تقسیم ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف است. همین امر سبب شد تا تیمی مثل رهیاب تهران و پالایش نفت آبادان بازی‌های بهتری را ارایه دهند.

رضایی اضافه کرد: سخت‌ترین دیداری که تاکنون داشتیم برابر هیات فوتبال خراسان بود و فکر نمی‌کردیم با وجود آنالیز بازی این تیم، بازی را واگذار کنیم. در این فصل هیچ دیداری آسان نیست و حتی تیم‌های انتهای جدول نیز بدلیل آنکه استرسی ندارند و از بازی لذت می‌برند، قدرت شکست دادن تیم‌های صدر جدولی را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت با حمایت باشگاه و حضور بازیکنان خوب در تیم به صدر جدول رسیدیم. بازیکنان امسال در دیدار با تیم‌ها، اشتباه کمتری داشتند.

سرمربی تیم مس رفسنجان همچنین در خصوص داوری‌های این فصل لیگ برتر فوتسال زنان نیز گفت: داوری همواره ضعف داشته است و در دیدار با هیات فوتبال اصفهان داور با قضاوت‌های اشتباه و محرومیت بازیکنان کار را برای تیم ما سخت کرد. آنان نمی‌توانند مسابقات را مدیریت کنند و سبب ایجاد زد و خورد و تشنج در بازی‌ها می‌شوند.

رضایی افزود: یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف فوتسال زنان نبود پخش تلویزیونی است و این امر سبب دیده نشدن مسابقات می‌شود. سال گذشته در برنامه ۲۰۲۰ برخی از مسابقات فوتسال زنان پخش می‌شد اما امسال اینگونه نیست و بنظر می‌رسد که هر سال این وضعیت بدتر می‌شود./ایرنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا