نشست کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد بزرگداشت دهه فجر در صدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد چگونگی بهره گیری از فضای مجازی و ایجاد محتوا برای فضای مجازی در تبیین برنامه‌های دهه فجر در استان محور برنامه‌های این نشست بود.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد در این نشست گفت: از آنجا که شهادت سردار سلیمانی و انتخابات با دهه فجر تقارن دارد می‌طلبد محتوای برنامه‌های فضای مجازی در دهه فجر همراه با این دو محور باشد. 
حجت الاسلام کشفی همچنین با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم رهبری به عنوان چشم انداز پیشرفت کشور ایجاب می‌کند در تولید محتوا‌ها در دهه فجر امسال به این بیانیه نیز توجه شود. 
قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی استان هم در این نشست با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه ملت ایران گفت: محتوای برنامه‌های دهه فجر امسال باید به گونه‌ای باشد که مظلومیت ملت بزرگ ایران به جهانیان نشان داده شود. 
زارع با تاکید بر اینکه تبیین دستاورد‌های دولت و معرفی خدمات نظام به مردم باید بخشی از محتوا‌های فضای مجازی را در اختیار داشته باشد افزود: نتیجه این تولید محتوا‌ها باید بتواند علاوه بر روشنگری حقایق زمینه حضور پر شور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس را فراهم کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا