در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر ۳ طرح کشاورزی و عمرانی با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال در رفسنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش رفسنجان فردا؛ در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور جمعی از مسئولین از جمله فرماندار، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس و دیگر مسئولان 3 طرح در رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت که اولین طرح ها افتتاح مجهزترین کانون ترک اعتیاد استان کرمان به نام کانون " پروازی دوباره " بود.

  محمدرضا رضایی مدیرعامل این کانون در این آیین گفت: سعی داریم در این کانون شخصیت سرکوب شده و سرزنش شده شخص معتاد را بازسازی و احیا کنیم که قطعا اگر بذر اصلاح شده امید در ذهن این شخص بکاریم موفق به بهبودی می شود.

وی افزود: در این کانون 35 تخت، اتاق مراقبت های ویژه، یک پزشک و تجهیزات پزشکی و اورژانسی، یک روانشناس، محیط ورزشی برای والیبال دوستان و علاقمندان به ورزش وجود دارد و برای 5 نفر از بهبودیافتگان در این کانون اشتغالزایی شده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: حفظ کرامت انسانی افراد گرفتار در دام اعتیاد در این کانون مهم است.

 

 

رضایی عنوان کرد: این طرح در مساحت 450 متر مربع زیربنا و 3 هزار متر مربع فضای آزاد و با اعتبار 3.5 میلیارد ریال اجرا شده است.

 

 

افتتاح گلخانه خیارسبز ارگانیک با مساحت  ۵۰۰ متر مربع  و اعتبار 400 میلیون ریال در روستای ده شفیع رفسنجان هم دومین طرح از برنامه های امروز بود و این اعتبار از محل تسهیلات اقتصادمقاومتی بسیج سازندگی تأمین شده است.

طرح مزرعه کشت قارچ ارگانیک هم با تولید میانگین یک تن در 2 ماه به بهره برداری رسید؛ این مزرعه در مساحت ۸۰ متر مربع واقع در روستای ابراهیم آباد رفسنجان با اعتبار ۱۲۰میلیون ریال از محل تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان به اجرا در آمده است./شبستان

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا