استاندار یزد در سفری یک روزه و به مناسبت دهه فجر، 63 پروژه را با اعتباری نزدیک به 114 میلیارد تومان در شهرستان بافق افتتاح و عملیات اجرایی 8 پروژه را آغاز کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در بخش های ابتدایی سفر یک روزه خود به بافق به همراه جمعی از مسئولان و مدیران استان با اهدا گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.


افتتاح طرح ساماندهی ورودی کرمان به بافق  


استاندار یزد در ابتدا ورود خود به بافق، پروژه ساماندهی بلوار ورودی بافق از سمت کرمان(بلوار بهشت حسین و میدان شهید سپهبد قاسم سلیمانی) به مساحت 59 هزار متر مربع و با اعتبار 28 میلیارد و پانصد میلیون ریال را افتتاح کرد.
همچنین طالبی کلنگ زنی پروژه محوطه سازی داخلی و نصب المان میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ورودی بافق به مساحت 19 هزار متر مربع و با برآورد هزینه 20 میلیارد ریال را انجام داد.


لزوم توجه ویژه شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها به مسائل فرهنگی


طالبی پروژه خانه فرهنگ شهرداری بافق را به مساحت 550 متر مربع و با اعتبار 12 میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح کرد.
استاندار در این مراسم با تقدیر از شهرداری بافق برای ساخت خانه فرهنگ شهرداری و تاکید بر اهمیت توجه شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها به مسائل فرهنگی ، افزود: یکی از مشکلات شهرداری ها تلقی این نهاد به عنوان نهادی عمرانی و خدماتی است و این نوع نگاه مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری را به فراموشی می سپارد.

افتتاح 17 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد


طالبی پروژه مجتمع مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق ( 17 واحد مسکونی) را با اعتباری معادل 18 میلیارد ریال افتتاح کرد.
استاندار در حاشیه این افتتاح با بیان اینکه همکاری و تعامل بین مسئولین بافق در تامین منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قابل تقدیر است افزود: امیدواریم شاهد تعاملات اینچنینی در دیگر نقاط استان باشیم.


شروع به کار پروژه گاز رسانی به صنایع بافق


برنامه بعدی استاندار کلنگ زنی پروژه گازرسانی به صنایع واجد الشرایط گازرسانی شهرستان بافق بود که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
استاندار یزد در این مراسم با اشاره به تلاش های شرکت گاز استان در جهت تامین نیازهای مردم عنوان کرد: گاز یکی از مهمترین زیر ساخت های در توسعه است.
استاندار با بیان اینکه شرکت گاز اقدامات و فعالیت های خوبی را در جهت کمک به شکل گیری کانون های ایجاد اشتغال جدید در استان انجام داده، افزود: امیدواریم شهرستان بافق بتواند از این فرصت به خوبی استفاده کند.


کلنگ زنی و افتتاح دو پروژه حوزه سلامت


استاندار یزد در بخش انتهایی سفر خود کلنگ پروژه آزمایشگاه مرکزی بافق را در مساحت ۱۵۰متر مربع و اعتبار ۷۰۰میلیون تومان را بر زمین زد و پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ طلایی مبارکه را با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان را افتتاح کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا