شهردار رفسنجان گفت: شهرداری رفسنجان فعالیت های خود را به صورت پراکنده در شهر انجام می دهد و با این کار عدالت در توزیع خدمات و توزیع اعتبارات در سطح شهر رعایت می شود.

به گزارش رفسنجان فردا؛ محمدرضا عظیمی زاده  آیین افتتاحیه تالار پذیرایی پالیز رفسنجان ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: مجموعه بزرگ تفریحی و رفاهی پالیز با مشارکت بخش خصوصی و حمایت شهرداری به بهره برداری رسید.

  شهردار رفسنجان افزود: این گونه فعالیت ها در رفسنجان که با سرمایه گذاری های بخش خصوصی و فراهم سازی بستر توسط دستگاه های دولتی و نهادهای متولی انجام می  شود موجب رونق در منطقه می شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: شهرداری رفسنجان فعالیت های خود را به صورت پراکنده در شهر انجام می دهد و با این کار عدالت در توزیع خدمات و توزیع اعتبارات در سطح شهر رعایت می شود و این امر از مهم ترین کارهای شورای اسلامی و شهرداری رفسنجان است.

 

 

عظیمی زاده عنوان کرد: خدمات، باید مثل خورشید تابان به همه مردم و بخش های مختلف ارائه شود و برای همگان یکسان و قابل لمس باشد.

 

 

وی با اشاره به احداث چندین بوستان و دیگر طرح های شهری در رفسنجان افزود: امید است که این روند فعالیت ها و حمایت های شما مردم همچنان ادامه داشته باشد و این دوره شهرداری پرتوان به فعالیت خود ادامه داشته باشد/شبستان

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا