به مناسبت ایام الله دهه فجر شهرداری رفسنجان ۷ طرح عمرانی را به بهره برداری رساند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ با حضور حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان، مهندس فصیحی هرندی فرماندار، مهندس محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان، اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از معاونین شهرداری و گروهی از خبرنگاران این پروژه ها با اعتبار مجموع حدود ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اولین طرحِ شهرداری رفسنجان بوستان آسمان واقع در خیابان مفتح با اعتبار ۴ میلیارد ریال و مساحت کل ۳۸۰۰ متر مربع بهره برداری رسید که از این میزان ۳۵۰ متر مربع  فضای سبز و ۳۴۵۰ متر مربع هم کف سازی شده است.

 


طرح دوم فاز اول گذرگاه فرهنگی امام علی (ع) هم با مساحت کل ۵۰۰۰ متر مربع و اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال بهره برداری شد که در این طرح نیز ۱۶۰۰ متر مربع فضاسازی و ۳۴۰۰ متر مربع کف سازی انجام‌ شده است.

 


در این طرح احداث ۲ آمفی تئاتر، المان های فرهنگی ، مشاهیر و نویسنده، آبنما و مسیر پیاده روی دیده شده است که در آینده ایجاد خواهند شد.

طرح سوم نیز بوستان همدلی واقع در خیابان شهید انصاری با  مساحت کل ۳۰۰۰ متر مربع و اعتبار ۵ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت که در این بوستان ۳۰۰ متر مربع فضای سبز و ۲۷۰۰ متر مربع کف سازی شده است.

 


طرح چهارم‌ شهرداری بوستان ولایت واقع در شهرک ولایت با مساحت کل ۳۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 


در این بوستان هم ۵۰۰ متر مربع فضای سبز و ۳۰۰۰ متر مربع کف سازی ایجاد شده است.

همچنین احداث حاشیه فضای سبز واقع در بلوار هجرت پنجمین پروژه شهرداری رفسنجان با مساحت ۲۱۰۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
طرح ششم هم اختصاص به خیابان شهید محمدی داشت که در ۶ ماه اخیر در مساحت ۷ هزار متر مربع شامل ۲۰۰۰ متر مربع آسفالت، ۱۸۰۰ متر مربع پیاده روسازی و ۱۷۰۰ متر مربع کوبیک‌ احداث شده است.

 


آخرین و هفتمین طرح شهرداری رفسنجان هم تالار پالیز با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع بود که زمین آن توسط شهرداری تامین شده است.

 


در ادامه نمایشگاه تایپوگرافی هم در فرهنگسرای ترنج با حضور مسئولین گشایش یافت وتا ۲۴ بهمن در معرض دید علاقمندان خواهد بود.

 

 

در این نمایشگاه ۴۰ تابلو با تلفیق هنر و حروفچینی از دانش آموزان پایه ششم مدرسه علوی به نمایش گذاشته شده است.

 

 

 شبستان

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا