استاندار یزد از ایجاد سه شهرک صنعتی تخصصی شامل پوشاک، طلا و جواهر و مبل خبر داد و گفت: این سه طرح در سفر رئیس جمهور به استان یزد مصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد ، محمدعلی طالبی عصر یکشنبه در مراسم افتتاح واحد تولیدی پارسیس آلومینیوم در شهرک صنعتی یزد اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های یزد به دنبال این هستیم که یک چرخه کامل از نیازهای اصلی مردم یزد را تولید و از برند یزد برای تامین نیازهای مردم استفاده کنیم.

وی افزود: در این راستا از حضور صنایعی که می توانند به تکمیل این چرخه و کامل شدن تولیدات مورد نیاز کمک کنند، استقبال می کنیم.

استاندار یزد عنوان کرد: خوشبختانه در دهه فجر امسال واحدهای صنعتی بسیاری مورد بهره برداری قرار گرفت که نشان دهنده امید بسیار خوب صنعتگران در استان یزد است ضمن اینکه در یزد بهره برداری از پروژه ها منحصر به مناسبت ها نیست و در طول سال، در مقاطع مختلف با همکاری دستگاه های مرتبط برنامه هایی برای آغاز بهره برداری از واحدهای صنعتی برگزار می شود.

طالبی ادامه داد: کلنگ زنی و افتتاح پروژه ها به یک جریان مستمر در استان یزد تبدیل شده که جای خوشحالی برای بخش دولتی و جای قدردانی از بخش خصوصی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرک صنعتی یزد یکی از فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور است و 80 درصد واحدهای صنعتی این شهرک فعال هستند، بیان کرد: در این شهرک همچنین دیگر نقاط استان واحدهایی داشتیم که سالها تعطیل بودند اما با تدبیر بخش خصوصی و با توجه به شرایط و حمایت هایی که صورت گرفت، فعال شدند و با تغییر مالکیت و تغییر طرح، اقدامات و فعالیت هایی صورت گرفت که احیای این واحدها را به دنبال داشت.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: تخصصی شدن شهرک های صنعتی به عنوان یکی از اولویت های استان مورد توجه است و خوشبختانه با سفر رئیس جمهور به استان یزد، ایجاد سه شهرک تخصصی در حوزه پوشاک، طلا و جواهر و مبل مصوب شد که با همکاری بخش خصوصی اقدامات مربوط به ایجاد و راه اندازی این شهرک ها انجام خواهد شد.

وی افزود: توجه جدی به اولویت های استان در چارچوب های مختلف داریم و در کنارآن از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها حمایت خواهیم کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا