استاندار با اشاره به لزوم رصد مستمر اقدامات بانک ها در خصوص ارائه تسهیلات مصوب شده در ستاد تسهیل گفت: سازمان صمت استان باید ارزیابی و نظارت بر عملکرد بانک ها را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن حمیدیا استانداری و با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولین و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد، با اشاره به خلأهای موجود در مرحله معرفی واحدها به بانک تا دریافت تسهیلات افزود: باید عملکرد بانک ها در حوزه ارائه تسهیلات مصوب شده در ستاد تسهیل به صورت جدی رصد شده و ارزیابی و نظارت بر عملکرد بانک ها در دستور کار سازمان صمت استان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بانک ها باید لزوم توجه ویژه برای ارائه تسهیلات رونق تولید را به زیر مجموعه های خود منتقل کنند افزود: بانک‌ها ظرف ۲ هفته آینده وضعیت تبصره ۱۸ استان را مورد پیگیری قرار دهند و متقاضیانی را که مراجعه نکرده اند و مشکلاتی را دارند به دبیرخانه کارگروه معرفی کرده تا جایگزینی برای آنها انتخاب شود.
طالبی با اشاره به تصویب 54 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های اقتصادی استان در جریان سفر رئیس جمهور به استان عنوان کرد: شورای هماهنگی بانک ها زمینه های لازم برای عملیاتی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را فراهم کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا