امام جمعه رفسنجان گفت: حضور مردم در انقلاب و انتخابات نقش اساسی ، کلیدی و سیلی محکمی بر دهان آمریکا و معاندشان خواهد بود، امروز حضور شما در راهپیمایی از ضربه نظامی ایران به مقر آمریکا محکم تر است.

به گزارش رفسنجان فردا؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه در رفسنجان اظهار کرد: وظیفه ما این است مومن و انقلابی باشیم خدا وعده داده است که بندگانش را یاری می رساند.
وی با اشاره به آیاتی از سوره آل عمران تصریح کرد: خداوند در جایگاه های مختلف از جمله جنگ بدر،جریان هجرت پیامبر از مکه به مدینه و … مردم را یاری رسانده، خداوند جلوه های از تحقق وعده هایش را در قرآن بیان کرده است.
حجت الاسلام عسکری افزود: خداوند وعده داده است که انسانهای انقلابی و مومن را یاری می کند و مطمن باشید خداوند در فتنه های داخلی، تحریم و جنگ اقتصادی شما را یاری خواهد کرد.
وی عنوان داشت: خداوند هیچوقت در قرآن نفرموده که مشرکان و منافقین را یاری می رساند بلکه وعده نصرت را به مومنان داده است.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: دنیای استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس در همه عرصه های مختلف انقلاب و آغازین سال های انقلاب سعی کرده است این نظام را شکست بدهد ولی خداوند در همه عرصه های مختلف انقلاب را یاری رساند.

وی صبر و شکیبایی را یکی از عوامل نصرت الهی دانست و گفت: امتی که در مقابل سختی ها ، توطئه ها ،تحریم ها و جنگ ها مقاومت و صبوری کند و تقوی الهی داشته باشد طبق آیات قرآن دشمنان به آنها آسیب نخواهند رساند.
حجت الاسلام عسکری بیان داشت: دشمنان اسلام در دوران دفاع مقدس و در چهل سال انقلاب مشکلات و توطئه های زیادی را انجام دادند اما در سایه ی هدایت های امام راحل و رهبر حکیم این انقلاب همیشه پیروز میدان بوده است.
امام جمعه رفسنجان تقوی و بندگی خدا را دومین عامل نصرت الهی عنوان کرد و افزود: بندگی خداوند بود که شهید سردار سلیمانی را در همه عرصه یاری کرد و دشمنان امت اسلامی را نابود کرد.
وی به ویژگیهای برجسته شهید سلیمانی پرداخت و یادآور شد: این شهید همیشه از خدا می خواست در ایران به شهادت نرسد و به دست کفار شهید شود تقوی الهی این شهید باعث شد که دعایش مستجاب شود.
حجت الاسلام عسکری با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می فرمایند که از دشمنان نترسید گفت: توکل بر خداوند باعث شد که مردم انقلابی این نظام در همه عرصه ها از جمله بازگشایی راه کربلا، آزادی اسرا و … مستجاب الدعوه باشند.
وی استقامت در راه خدا را از دیگر عوامل نصرت الهی دانست و گفت: ملت ما، ملت پر افتخار،فجر آفرین و انقلابی است، این ملت ۴۰ سال در مقابل استکبار ایستاده و پیروز شده و در ادامه به همراهی خداوند پیروز و سربلند خواهد بود.
امام جمعه رفسنجان پیروی از رهبران الهی و ولایت فقیه را از دیگر عوامل نصرت الهی دانست و گفت: وظیفه ما این است که از ولایت فقیه جدا نشویم چراکه خداوند، مردم مومن انقلابی همراه با رهبران الهی را وعده پیروزی داده است.
وی با تاکید بر اینکه همراهی مردم مومن با انقلاب و حضور در صحنه ها از عوامل پیروی انقلاب بود گفت: در زمان پیامبر مردم علیه پیامبر توطئه کردند و همراه ایشان نبودند بعد از اینکه مردم اعلام حمایت کردند با حکومت آن روز امیرالمومنین توانست حکومت اسلامی شکل دهد.
حجت الاسلام عسکری با تاکید بر اینکه حضور مردم در عرصه های انقلاب بسیار ارزشمند است افزود: حضور و مقاومت مردم در جنگ اقتصادی نقش محوری در انقلاب دارد، تا زمانیکه جریان مردم همراه نظام باشد انقلاب تداوم دارد.
وی افزود: حضور مردم در انقلاب و انتخابات نقش اساسی ، کلیدی و سیلی محکمی بر دهان آمریکا و معاندشان خواهد بود، امروز حضور شما در راهپیمایی از ضربه نظامی ایران به مقر آمریکا محکم تر است.
امام جمعه بیان داشت: امروز نوبت گام دوم انقلاب است با اتحاد و بهره گیری از تجارب دستاوردهای گام اول انقلاب برای پیشرفت نظام گام برداریم.خانه خشتی

انتهای پیام/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا