همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر ۱۰ طرح عمرانی در بخش فردوسِ منطقه نوق از توابع شهرستان رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رفسنجان فردا؛  با حضور جمعی از مسئولین رفسنجان سالن اجتماعات علی آباد علیا واقع در بخش فردوس با اعتبار 2 میلیارد ریال و مساحت 400 متر مربع به بهره برداری رسید همچنین ساختمان عام المنفعه ای با مساحت 140 متر مربع با اعتبار بالغ بر 1.5 میلیارد ریال در فتح آباد نوق افتتاح شد.

 عملیات احداث پارک خجسته آگاه به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد ریال در شهر صفائیه آغاز و کارگاه تولید البسه هم با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال از محل  اعتبارات صندوق کارآفرینی امید و اشتغالزایی برای ۴ نفر در روستای حسن ‌آباد نوق افتتاح شد.

 در روستای همت‌ آباد نوق نیز بوستانی به مساحت 2 هزار و 800 متر مربع و اعتبار 2.5 میلیارد ریال و  کارگاه تولید رشته آش هم در شهر صفائیه با اعتبار یک میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

 یک طرح آبیاری قطره‌ای در 96 هکتار از باغات بخش فردوس با اعتبار افزون بر 19 میلیارد ریال  مورد بهره برداری قرار گرفت.

 افتتاح یک واحد پرورش گاو و گوساله با اشتغالزایی برای 2 نفر و هزینه کرد 2 میلیارد ریال هم در روستای جهان آباد نوق به بهره برداری رسید.

  اصلاح شبکه و رفع افت ولتاژ برق شهرک فرهنگیان در شهر صفائیه که اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 670 میلیون ریال در آن به کار رفته است به بهره برداری رسید ضمن اینکه آسفالت و زیرسازی بخشی از خیابان در شهر صفائیه که اعتباری 10 میلیارد ریال برای اجرای این طرح به کار رفته است از دیگر افتتاح ها بود.شبستان

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا