رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت گفت: مهم‌ترین وظيفه هیئت بازرسي انتخابات بر اساس قانون، مراقبت و حصول اطمينان از انجام صحيح، دقيق و به‌موقع وظايف قانوني عوامل اجرايي انتخابات است و بر اساس قانون، بازرسی از روند انتخابات باهدف صیانت از آرای مردم در دستور کار هیئت بازرس شهرستان قرار دارد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علی احمدیان" رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت گفت: مهم‌ترین وظيفه هیئت بازرسي انتخابات بر اساس قانون، مراقبت و حصول اطمينان از انجام صحيح، دقيق و به‌موقع وظايف قانوني عوامل اجرايي انتخابات است.

وی ادامه داد: اعضای هیئت بازرسی تلاش خواهند کرد با تعامل و همراهي با ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرايي و نظارت در چارچوب قوانين و مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغي هیئت مرکزي بازرسي انتخابات و هیئت بازرسي انتخابات استان بستر و زمينه برگزاري انتخاباتي پرشور و گسترده‌ای را سطح شهرستان بدون جانب‌داری از كانديداي خاصي فراهم نماييم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، بازرسی از روند انتخابات باهدف صیانت از آرای مردم که حق‌الناس است، در دستور کار قرار دارد و روند بازرسی باید به‌گونه‌ای باشد که هیئت‌های اجرایی، کار خود را در بستر قانون انجام دهند.

احمدیان بیان داشت: هیچ‌یک از بازرسان حق جانب‌داری از نامزد و یا گروه خاصی از افراد در طول روند انتخابات را نداشته و همه بازرسان و سربازرسان برای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم تلاش خواهند کرد.

 وی با تأکید بر تلاش همگانی برای مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران امر انتخابات باید کمک کنند تا انتخاباتی سالم، آرام و قانونمند با حضور گسترده مردم برگزار شود

بخشدار مرکزی تفت تأکید کرد: درصورتی‌که درجایی نقض قانون صورت بگیرد، هیئت‌های بازرسی شهرستان باید گزارش لازم را به هیئت بازرسی استان و دادگستری ارائه دهند تا بر مبنای قانون با تخلفات برخورد شود.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات گفت: فعالیت‌های خلاف قانون در انتخابات از جانب هر کس باشد تخلف است و قانون‌گذار برای این تخطی، مجازات پیش‌بینی کرده است.

وی بیان کرد: در کنار نظارت دستگاه‌های نظارتی و بازرسی، مردم نیز همکاری کنند و هر تخلفی را که می‌بینند به ما گزارش دهند.

علی احمدیان در پایان عنوان نمود: شهروندان شهرستان می‌توانند گزارش‌ها و تخلفات احتمالی انتخاباتی را در حوزه‌های مختلف به دبیرخانه این هیئت در شهرستان تفت واقع در فرمانداری این شهرستان منعکس نمایند و یا در این رابطه با شماره تلفن 0353119635 و نمابر 03532635013 تماس بگیرند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا