امام جمعه رفسنجان گفت: حضور در انتخابات یک اقدام انقلابی است که دشمنان را مأیوس و همراهان انقلاب را خرسند می‌کند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان یک فصل از خودسازی و بهره‌مندی از مواهب کم‌نظیر خداوند هستند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: امروز انتخابات در سراسر کشور در حال برگزاری است، حضور در انتخابات یک اقدام انقلابی است که دشمنان را مأیوس و همراهان انقلاب را خرسند می‌کند.

وی ادامه داد: انتخابات یک فرصت برای همدلی همه انقلابیون، سیاسیون و دلسوزان نظام است که با رای خود به دهان دشمنان انقلاب و اسلام و ارزش‌های دینی بزنند.

عسکری بیان کرد: انتخابات، بازنده و برنده ندارد همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند اعم از کاندیداها، ستادها، هواداران و... همه برنده و پیروز انتخابات هستند چه کاندیدایشان رای بیاورد چه رای نیاورد، چون وظیفه انقلابی و دینی خود را انجام دادند، کسانی که رای نیاوردند احساس دلسردی نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در صدد انتقام از رقیب و طرفداران آنها نباشید، شنبه بعد از انتخابات، شنبه رفاقت و برادری و همدلی باشد گذشته‌ها را باید تمام‌شده دانست.

خطیب جمعه رفسنجان تصریح کرد: کاروان شادی و تبریک‌گویی نباید راه بیندازید ستادهایی که بسته هستند بگذارید بسته بمانند و برای کاندیدایی که رای آورده آرزوی موفقیت کنید کاندیدایی که رای آورده نماینده همه مردم است و همه با او همکاری کنند.

وی عنوان داشت: خیلی کارهای نشده در این شهر وجود دارد چندین هزار جوان بیکار در این شهرستان وجود دارد که با اتحاد و همدلی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

عسکری اضافه کرد: یکی از جلوه‌های کرامت این است که کسانی که رای نیاوردند به کاندیدایی که رای آورده تبریک بگویند و اعلام همکاری کنند.

وی متذکر شد: کاندیدایی که به مجلس راه یافت شعارها و وعده‌هایی که داده را نگه دارد و هر چند وقت یکبار نگاه کند تا بفهمد با این شعارها و وعده‌ها از مردم رای گرفته پس به این وعده‌ها عمل کند./فارس

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا