مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد خواستار توجه ویژه نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی به موضوع مقررات زدایی با هدف اصلاح قوانین مزاحم فضای کسب و کار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی نمازی در نشست با نماینده منتخب مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث کسب و کار شاهد برخی قوانین دست و پاگیر هستیم که با هدف بهبود این بخش نیاز است اصلاح شود.

نمازی اضافه کرد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی در اغلب کارگروههای تخصصی استان عضویت داشته و نظر و دیدگاههای تخصصی و مشاوره ای خود را ارائه می دهد و ما در برخی از این کارگروهها به عنوان به نماینده وزیر و دستگاههای استانی تابعه وزارت اقتصاد شرکت می کنیم.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد  از برگزاری نشست با نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و مجموع نمایندگان استان خبر داد و گفت: در این نشست ها دیدگاههای تخصصی و مشاوره  ای خود را طرح خواهیم کرد.

 وی در بخش دیگری از سخنانش تعامل و همفکری مسئولان اقتصادی استان یزد با صاحب نظران اقتصادی را خوب ارزیابی کرد گفت: یزد در بخش های اقتصادی، سرمایه گذاری، فضای کسب  و کار، مالی و خزانه داری و غیره در سطح کشور دارای رتبه بوده و در جشنواره شهید رجایی طی سالهای گذشته رتبه ممتاز کشوری و استانی را کسب نموده ایم.

در این نشست گزارشی از عملکرد و فعالیت های بخش های اقتصادی و مالی و سرمایه گذاری ارائه شد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا