رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بیمارستان ۵۲ تخته مستقل و تمام عیار برای مواقع بحران طبق زمانبندی گذشته دوازدهم خرداد ماه افتتاح می شود.

به گزارش رفسنجان فردا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در روز روابط عمومی و ارتباطات، با اشاره به شناخت جامعه هدف توسط روابط عمومی، افزود: اطلاع رسانی مطلوب باعث ارتباط گیری و اعتماد سازی بین مردم و سازمان میشود.

دکتر اسماعیلی وظایف سازمانی روابط عمومی را در چند قالب قابل بحث دانست و کسب آگاهی از جامعه برای بحران ستیزی در آینده برای سیستم مربوط را یکی از وظایف اصلی این ارگان اساسی عنوان کرد.

وی یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها را اعتبار سازی از طریق جایگاه و شان اجتماعی و دیده شدن فعالیت های مثبت سازمان و فراهم کردن بستری برای نظر خواهی و انتقاد های سازنده عنوان کرد.

وی در ادامه صحبت های خود ، ضمن هشدار های لازم و جدی در برابر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برای تبدیل نشدن شرایط شهرستان به شهر های پرخطر، با اشاره به این که تا کنون این بیماری کنترل شده و با روند ثابتی در حال گذر است از مردم همکاری هرچه تمام تر را خواستار شد.

دکتر اسماعیلی روند درمان را در بیمارستان های شهرستان امیدوارانه دانست و از دستیابی به دو کار مهم، تشکیل آزمایشگاه تشخیص سلولی و مولکولی تخصصی به همت شورای شهر و شهرداری برای شهرستان و خبر ساخت بیمارستان ۵۲ تخته مستقل و تمام عیار برای مواقع بحران با کمک مجتمع مس سرچشمه و دیگر سازمان های مسئول خبر داد و گفت: طبق زمانبندی گذشته دوازدهم خرداد ماه این بیمارستان افتتاح می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ضمن هشدار جدی در برابر موج دوم ویروس کرونا، با اعلام اینکه این بیماری هنوز تمام نشده و ادامه دارد، از تجمع در اجتماع به هر نحو و شکلی با جدیت هشدار داد و ضمن دلگرمی نسبت به امیدوار بودن به کنترل این بیماری، از مردم خواستار همکاری و همدلی بیشتر شد.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا