معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از تلاش 9 ساعته نجاتگران هلال احمر یزد برای انتقال پیکر فرد سقوط یافته در ارتفاعات روستای ده دشت منطقه دربید یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استنان یزد اظهار داشت : بنا به گزارش مرکز eoc هلال احمر استان یزد مبنی بر گم شدن یک فرد 56 ساله در کوه های روستای ده دشت منطقه دربید ( 50کیلومتری شهر یزد )  ، تیم واکنش سریع استان و یک تیم پشتیبان از هلال احمر شهرستان یزد به منطقه حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : پس از گزارش های اولیه تیم های امدادی هلال احمر استان با دو‌ دستگاه خودرو امدادی و هفت نفر در قالب دو‌ تیم عملیاتی در محل حادثه حضور و عملیات جستجو و نجات را آغاز نمودند.

حسینی عنوان کرد : پس از تلاش و جستجو 9 ساعته نیروهای امدادی جسد فرد سقوط کرده پیدا که پس از فیکس کردن جنازه متوفی در بسکت ، پیکر فرد به پایین کوه انتقال و تحویل نیروی انتظامی و قضایی گردید.

وی با اعلام اینکه این عملیات از ساعت 17:50 دقیقه جمعه آغاز و تا 3 بامداد شنبه ادامه داشت و با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستانهای استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان در این روزها رخ می‌دهد تأکید کرد: ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند. 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا