محمد رضا علمدار یزدی گفت : طی خرداد ماه سال جاری تعداد 139 فقره گشت مشترک بازرسی انجام و در این راستا 93 مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از 3 میلیارد و 951 میلیون ریال تشکیل داده است .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: توجه به سود قانونی ولزوم رعایت آن توسط بنگاههای اقتصادی و واحدهای صنفی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور و قیمت گذاری کالاها در مراکز خرید ، پاساژها ، بازار ها و واحدهای عرضه وتوزیع کالا از جمله مواردی است که در دستور کار این نظارتها قرار دارد.

 علمدار یزدی گفت: نظارت ویژه بر تأمین ، توزیع و قیمت کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ ، برنج ،روغن ، تخم مرغ ، و سایر اقلام پرمصرف، بازدید از انبار کالا ها و... از جمله فعالیتهایی است که به طور مستمر توسط تیم های مشترک بازرسی ونظارت استان انجام می گیرد . که در این راستا  برگزاری گشتهای مشترک بازرسی  در مرکز استان و شهرستانهای تابعه نیز از دیگر اقدامات سازمان در رصد و پایش بازار واحدهای صنفی و غیر صنفی میباشد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی  و عدم درج قیمت می توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را برای رسیدگی ارائه دهند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا