رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد ازتشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد جدی با متخلفان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد، محمد رضا علمدار یزدی گفت: در جهت لزوم برنامه­ريزي و اقدامات اجرايي مؤثر در حوزه توليد، تأمين و توزيع كالاهاي اساسي و خدمات اولويت­دار مورد نياز مصرف­كنندگان به ويژه در طول تعطیلات تابستانی ، با بكارگيري تمامی نیروها و امكانات و ظرفيت‌های موجود و با مشاركت اتحاديه­ها، اصناف و تشكل‌های مردم‌ نهاد ، تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی اجرا و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

 

علمدار یزدی تاکید کرد: برای تسریع در رسیدگی به تخلفات و شکایات مردمی از توان و ظرفیت تشکلهای صنفی و نهادهای مردمی استفاده می شود و هماهنگی های لازم با سایر سازمان ها و دستگاه های مرتبط به خصوص هماهنگی با اداره کل تعزیرات حکومتی در خصوص رسیدگی ویژه، سریع و خارج از نوبت به پرونده های متشکله  را بعمل آورده ایم.

 

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان همچنین از شهروندان گرامی تقاضا نمود تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی ، عدم صدور فاکتور مراتب را از طریق تلفن 124 تماس گرفته و گزارشات خود را اعلام تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا