رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق از آغاز ثبت نام رشته های بدون آزمون در این دانشگاه خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق از آغاز ثبت نام رشته های بدون آزمون در این دانشگاه خبر داد.
دکتر عباس فتاحی بافقی با اعلام این خبر افزود: ثبت نام علاقمندان به تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بافق در مقاطع کاردانی و کارشناسی آغاز و تا هفته اول شهریور ادامه دارد.
فتاحی افزود: با ساماندهی توانمندیهای دانشگاه و بهره گیری صحیح از ظرفیت و پتانسیل های موجود؛ زمینه ی اشتغال به تحصیل علاقمندان از ابتدایی تا دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی بافق فراهم گردیده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با اشاره به ایجاد بیش از ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی و فرهنگی و تجهیز ۴۲ آزمایشگاه کارگاه فنی و همچنین فعالیت آموزشی ۳۰ عضو هیات علمی که عمدتاً درجه علمی آنها دکتری تخصصی در رشته های مختلف می باشد تاکید کرد: با تغییر محسوس در هرم شغلی و وضعیت کاری دانشجویان مشغول به تحصیل و بهره مندی آنها از حضور اساتید در محیط دانشگاه به گونه ای برنامه ریزی شده است تا اکثریت کلاس های درسی در روزهای آخر هفته تجمیع گردد.
دکتر فتاحی بافقی به بیان برخی از ویژگی های مثبت و شرایط منحصر به فرد تحصیل در بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان بافق و فارغ التحصیلی بیش از ۷۰۰۰ دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق پرداخت و تاکید کرد: علاقمندان به تحصیل می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org و یا تماس با شماره همراه ۰۹۹۲۱۳۶۵۲۹۷ از راهنمایی و مشاوره کارشناس آموزشی استفاده کرده و در خصوص رشته های جدید کسب اطلاع نمایند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق در پایان با قدردانی از تلاش و همت مسئولین شهرستان و همکاران این واحد دانشگاهی افزود: ایجاد امکانات و شرایط تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی بافق و توجه شایسته به پیشرفت تحصیلی و حضور همزمان دانشجو در کنار خانواده از مهمترین اهداف این مجموعه ی علمی و آموزشی می باشد که با پشتکار و دلسوزی مسئولین بومی این واحد تلاش گردیده است با توجه ویژه به رشد علمی و افزودن دانش دانشجویان به مسئولیت های اجتماعی این دانشگاه نیز جامه ی عمل بپوشانیم.
وی در خصوص نحوه تشکیل کلاسهای در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ گفت: در خصوص حضوری یا مجازی بودن تشکیل کلاسهای تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا