به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شه ستان بافق جلسه انجمن نمایش با حضور مسئولان گروههای نمایشی ورییس اداره فرهنگ و ارشاد در سالن کنفرانس اداره ارشاد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حسین ارجمند ضمن تبریک انتصاب مجدد کاظم قانعی به عنوان رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ابراز داشت جشنواره تئاتر استانی امسال بعد از محرم وصفر برگزار می گردد وخوشبختانه در دوسال گذشته نمایندگانی از شهرستان بافق به این جشنواره راه یافته اند که از همه دست اندرکاران و عوامل آن تقدیر و تشکر می شود.

وی با اشاره به فعالیت هنرمندان شهرستان با توجه به وضعیت
کرونا عنوان کرد آثارارزنده ای توسط هنرمندان با موضوع کرونا ساخته شد که این بیانگر پویایی و ظرفیت و توانمندی خوب هنرمندان شهرستان بافق است.
وی افزود یکی از اتفاقات ارزنده در حوزه ادبیات نمایشی چاپ و انتشار دواثر نمایشی توسط پیشکسوت تئاتر شهرستان سید کاظم عباس زاده است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد وبا دید تخصصی تر به تئاتر پرداخته شود.

در ادامه کاظم قانعی رییس انجمن نمایش شهرستان با اشاره به فعالیت گروههای نمایشی با توجه به وضعیت کرونا ابراز داشت یکی از برنامه های انجمن نمایش در سالجاری برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی است که رایزنی هایی با شهرداری و شرکت سنگ آهن در این زمینه صورت پذیرفته که در صورت مساعد شدن اوضاع برای اولین بار در شهرستان چنین اقدامی صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است انجمن نمایش شهرستان بافق از طرف اداره فرهنگ و ارشاداسلامی به عنوان انجمن برترشهرستان
بافق به دلیل برگزاری اولین جشنواره تئاتر شناخته شد و درپایان از تمام دست اندرکاران برگزاری جشنواره تقدیر به عمل آمد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا