یزدفردا:رییس دانشگاه اردکان از رسانه ها خواست قبل از ورود به موضوعی، شفاف سازی و بررسی آن را فراموش نکرده و اخلاق و انصاف رسانه ای در فضای مجازی را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا فاطمه بهجتی پنجشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه بر عزم جدی دانشگاه اردکان در مأموریت های علمی و اجتماعی تأکید کرد و افزود: اخلاق رسانه ای حکم میکند هر موضوعی قبل از جامعیت دادن آن، بررسی و سپس منتشر شود.
وی چشم انداز دانشگاه را در ۲ دوره ۵ ساله و ۲۰ ساله عنوان و اظهار داشت: پس از اینکه جامعیت دانشگاه اردکان در سال ۹۷ تثبیت شد، سند چشم انداز دانشگاه اردکان تدوین و هم اکنون با تشکیل کمیته های پایش روند اجرایی آن به صورت مستمر دنبال می شود.
رییس دانشگاه اردکان همچنین در خصوص سیاست های دانشگاه در جذب رشته های جدید گفت: در جذب رشته نیز براساس سند راهبردی دانشگاه عمل شده و در سال گذشته یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع کارشناسی جذب و برنامه ریزی های لازم جهت جذب سه رشته جدید نیز در سال جاری صورت گرفته اما در کل در حال حاضر سیاست وزارت علوم کیفیت بخشی و ارتقاء رشته های موجود در دانشگاه ها می باشد.
وی همچنین با اشاره به تلاش های صورت گرفته در جهت حفظ جایگاه و جامعیت دانشگاه اردکان تأکید کرد: در گزارش هایی که اخیراً برای مسوولان وزارت علوم ارسال کرده ایم، از جایگاه دانشگاه به ویژه کسب چندین عنوان ارتقاء در رده بندی های ملی و بین المللی و همچنین موقعیت و پتانسیل های ویژه منطقه به ویژه در صنعت دفاع شده که ثمرات ارزشمندی نیز به دنبال داشته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا