در گفتگوی مجازی با نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، رفع مشکل مسکن خبرنگاران و فراهم نمودن زمینه ای برای ارائه تسهیلات به آنان مطالبه خبرنگاران بود.

 به گزارش رفسنجان فردا، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ارتباط اینترنتی با خبرنگاران که بمناسبت روز خبرنگار برقرار شد، گفت: خبرنگاران روایتگران تاریخ اند و اگر نباشند توزیع محتوای تولیدی میسر نخواهد بود.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به ارزش کار خبرنگاران و روزنامه نگاران که کمتر از علما و مبلغین اسلام نیست، افزود: خبرنگاران دیده بان ملت اند و باید با ابزار رسانه برای برقراری عدالت اجتماعی کوشش کنند.

وی با تأکید بر حفظ آبروی اشخاص در انتشار اخبار ، یادآور شد: خبرنگاری یک هنر است؛ خبرنگار باید بدون تعصبات حزبی، جغرافیایی و منطقه ای و با تیزبینی و رعایت سرعت، دقت و صحت در انتشار اخبار اقدام کند.

رفع مشکل مسکن خبرنگاران و فراهم نمودن زمینه ای برای ارائه تسهیلات به آنان و هم چنین رفع مشکلات اداری و بومی سازی از جمله مطالبات خبرنگاران در این گفتگوی مجازی بود.

لازم به توضیح است که این ارتباط مجازی همزمان با روز خبرنگار و در آستانه عید غدیر خم با حضور خبرنگارانی از نشریات و پایگاه های خبری محلی و نمایندگان خبرگزاری های سراسری شهرستانهای رفسنجان و انار برقرار شد.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا