یــزد فــردا : فرمانده انتظامی استان از رهايي گروگان 27 ساله در کمتر از 72 ساعت در عمليات پليس آگاهي شهرستان "تفت" و بازگرداندن وي به آغوش گرم خانواده اش خبر داد.
به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس ، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ربودن فردی27 ساله در "تفت" تيم ويژه و مجرب از ماموران پلیس آگاهی اين شهرستان وارد عمل شدند.
وي با اشاره به اينكه گروگانگيران از خانواده اين فرد درخواست وجه نقد كرده بودند، ادامه داد: ماموران با انجام يك سري كارهاي تخصصي و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند محل اختفای گروگانگيران را در یکی از شهرستان های استان کرمان شناسايي كنند.
سردار بهدانی فرد افزود: پس از شناسایی محل اختفای گروگانگیران، در یک عملیات غافلگیرانه کارآگاهان پلیس "تفت" در کمتر از 72 ساعت متهمان را دستگیر و گروگان را صحیح وسالم از چنگال گروگانگیران آزاد کردند.
اين مقام ارشد انتظامي انگیزه دستگیر شدگان را مسائل مالی عنوان کرد و افزود: در این رابطه 4 متهم دستگیر و پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامي استان یزد در پايان با اشاره به بازگشت اين فرد به آغوش خانواده اش خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي به مجرمان و مخلان نظم و امنيت اجازه نخواهد داد كوچك ترين خللي به امنيت مردم وارد کنند و با آنها برخورد قاطع و قانوني مي كند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا