یــزد فــردا : فرماندار مهریز گفت: عملیات اجرایی ۱۵ طرح عمرانی خیری در زمینه های بهداشت و درمان، امداد و نجات، گردشگری، بهزیستی و آموزشی در حومه شهری و بخش مرکزی این شهرستان آغاز شده است.

رضا زارع زاده مهریزی   افزود: ساختمان های داروخانه هلال احمر، پایگاه انتقال خون، مرکز معلولان ذهنی، مرکز امداد و نجات، دانشکده فنی و حرفه ای، پایگاه اورژانس و چند مدرسه از جمله اهم این طرح هاست.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها در شهر و مناطق روستایی در پنج دهستان بخش مرکزی افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه می شود و زمینه برای مشارکت خیران در تمامی طرح های مورد نیاز منطقه فراهم است.
این مسوول بدون اشاره به تعدا طرح های نیمه تمام و اعتبار مورد نیز برای تکمیل آنها اظهار کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان علیه نظام، برای خدمت به مردم باید از همکاری خیران و دلسوزان در اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی در شهرستان بیش از گذشته در کنار جذب بودجه های دولتی بهره گرفت .
زارع زاده مهریزی گفت: بر اساس جدیتی که در فعالیت خیران وجود دارد پیش بینی می شود تعدادی از طرح های در دست اقدام تا پایان امسال به بهره برداری برسد و مورد استفاده عموم شهروندان قرار گیرد.
وی گفت: مردم می توانند برای اطلاع از طرح های خیری و نیازهای شهرستان با شماره ۰۳۵۳۲۵۲۲۵۰۵ تماس بگریند.
مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد..ایرنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا