حجت الاسلام جلالی گفت: طرح مطالعاتی ایستگاه قطار آغاز می شود تا هر چه زودتر با ایجاد ردیف بودجه یا با مشارکت بخش خصوصی راه آهن رفسنجان کلید بخورد.

 به گزارش رفسنجان فردا؛ نماینده مردم رفسنجان و انار در دیدار با خادمی مدیر زیرساخت‌های حمل و نقل کشور پیرامون موضوع احداث ایستگاه قطار رفسنجان به ایستگاه ریلی کشور سخن گفت و خادمی در این زمینه قول مساعد داد که برنامه ایستگاه قطار رفسنجان را پیگیری کند.

حجت الاسلام جلالی در ادامه افزود: با توجه به اینکه مسائل جاده‌ای در حوزه استحفاظی ایشان قرار دارد، در مورد کمربند شرقی و جاده داوران نیز صحبت شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی اظهار کرد: بر اساس توافق صورت گرفته طرح مطالعاتی ایستگاه قطار آغاز می شود تا هر چه زودتر با ایجاد ردیف بودجه یا با مشارکت بخش خصوصی راه آهن رفسنجان کلید بخورد.

جلالی با ابراز خرسندی از این دیدار و توافق خوبی که صورت گرفته، گفت: تصمیم داریم از وزارت راه و معاونت حمل و نقل ریلی کشور و نواب رئیس مجلس در هفته های آینده دعوت کنیم به رفسنجان سفر کنند و بازدید میدانی از منطقه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بحث قطار رفسنجان، کمربندی شرقی و جاده رفسنجان - زرند در دستور کار قرار گرفته که باید هرچه زودتر به نتیجه برسد.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا