در مراسمی با حضور معاون اجرایی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام نجم الهدی به عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان یزد منصوب شد.

 یزد فردا: حجت الاسلام رحمانی در این مراسم ارتقاء کیفیت، اثر بخشی و شکوفایی نماز جمعه را سه مطالبه رهبری دانست. 

وی با بیان اینکه چهار راهبرد برای برآورده کردن مطالبه رهبری در نظر گرفته شده است افزود: بحث شبکه سازی و سازماندهی و ایجاد قرارگاه، فرهنگ سازی برای تنوع حضور مخاطب در نماز‌های جمعه به لحاظ کیفی و کمی، توانمند سازی شبکه نورانی امامت جمعه و بحث بهبود و تعالی سازمانی از جمله این راهبرد‌ها بوده است.
نماینده ، ولی فقیه در استان یزد در این نشست با بیان اینکه امروز ملت ایران تحت فشار دنیای استکبار است ، بر صبر و مقاومت اجتماعی تاکید کرد.

آیت الله ناصری افزود: در کنار هم بودن با حفظ وحدت و یکپارپگی و با صبر و مقاومت اجتماعی می‌توان در مقابل تحریم و دیگر مسائل ایستادگی کرد و جامعه باید این احساس مسئولیت را داشته باشند.

استاندار یزد هم ضمن قدردانی از همکاری و تعامل ائمه جمعه سراسر استان با مدیران دستگاه‌های اجرایی عزاداری مردم یزد را یکی از دغدغه‌های ستاد ملی کرونا دانست و بر همراهی و هماهنگی بیشتر ائمه جمعه کرد.

طالبی افزود: نگرانی در سطح کشور در خصوص عزاداری‌های محرم یزد وجود دارد و این موضوع همکاری و همراهی ائمه جمعه را می‌طلبد تا بتوان بهترین عزاداری‌ها و بهترین شرایط را برای کنترل بیماری منحوس کرونا فراهم کرد.

در پایان از زحمات هشت ساله حجت الاسلام شریفی تقدیر و حجت الاسلام نجم الهدی به عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان منصوب شد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا