رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه همکاری ایران و چین، ضرورتی است که موجب گشایش اقتصادی می‌شود.

"محمد صالح جوکار" در نشست مسوولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد به تحریم‌های ظالمانه دشمنان و آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: چین دومین قدرت جهان در بخش‌های مختلف است و عقد قرارداد با این کشور یک فرصت برای جمهوری اسلامی است و برخی مشکلات اقتصادی را رفع می‌کند .

وی با اشاره به وضعیت دولت آمریکا در جهان و منطقه و با بیان اینکه قدرت و هیمنه پوشالی آن در بین ملت‌ها در سطح دنیا دچار مشکل و شکست شده، ادامه داد: جایگاه آمریکای جنایتکار  در دنیا خیلی سست شده که این موضوع روشن است و مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب، دقیق به آن پرداخته‌اند.

این نماینده مجلس به اهمیت همکاری و حضور مردم در مسائل انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار همواره در صحنه حضور داشته و نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی داشته‌اند، بنابراین باید برای حل مسائل و مشکلات آنها اقدام کرد.

جوکار با قدردانی از فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورا در سطح میهن اسلامی سالانه برنامه‌های بسیار خوبی را اجرا و در برگزاری ایام‌الله و مراسمات مختلف ملی و مذهبی اقدامات اثرگذاری را انجام داده است.

وی گفت: نقش شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح کشور آن‌قدر اثرگذار است که با برگزاری بسیاری از مراسمات توانسته دسیسه‌ها و فتنه‌هایی که دشمن مدت‌های زیادی را برای آن برنامه‌ریزی کرده را خنثی کند.

استان یزد ۱۰ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا