یزد فردا: فرمانده انتظامي شهرستان اردكان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري 4 توزيع كننده حرفه اي موادمخدر در اين شهرستان خبر داد. 


سرهنگ "سيدرضا صادقيان" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي تنگ كردن عرصه فعاليت براي مخلان نظم وامنيت عمومي و مبارزه جدي با توزيع كنندگان خرد موادمخدر در اردكان، ماموران يگان امداد طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در محله هاي جرم خيز و آلوده به مرحله اجراء درآوردند.

صادقيان افزود: ماموران با انجام كار اطلاعاتي و پليسي يك نفر از توزيع كنندگان موادمخدر را شناسايي و متهم را در حين فروش موادمخدر در سطح شهر دستگيرکردند.

وی افزود: در ادامه ماموران به مخفيگاه متهم مراجعه كه 3 همدست ديگر متهم را نیز در محل دستگير و در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقدار يك كيلو 130 گرم انواع موادمخدر از جمله ترياك و شيشه و آلات و ادوات تهيه توزيع و مصرف موادمخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اردكان در پايان با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضایی شدند افزود: معضل اعتياد در صورت بي توجهي و عدم احساس مسئوليت در کمين همه اقشار اجتماعي قرار دارد پس همگان بايد با هوشياري و مراقبت از خود ، فرزندان و اطرافيانمان به طور همه جانبه با اين پديده شوم مبارزه کنيم .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا